Munkki lukee Raamattua

Aikuistyö

Seurakunta kutsuu aikuisia kokoontumaan ja viihtymään yhdessä. Ryhmätoimintaan ovat tervetulleita kaikki. Kerhot ovat maksuttomia eikä osallistuminen vaadi ilmoittautumista.

Keskiviikkokerho

Keskiviikkokerho kokoontuu keskiviikkoisin klo 12:30-13:30 seurakuntatalolla. Kerhossa jutustellaan, juodaan kahvia, lauletaan virsiä ja pidetään hartaus. Kerhossa käy enimmäkseen eläkeläisiä, mutta mukaan ovat tervetulleita kaiken ikäiset.

Naisten raamattupiiri

Naisten raamattupiiri kokoontuu maanantaisin seurakuntalolla. Tapaaminen alkaa rukoushetkellä klo 17, jonka jälkeen kokoontuminen jatkuu raamattupiirinä klo 18.

Miesten ryhmä

Miesten ryhmä kokoontuu parillisen viikon tiistaisin klo 13-14 seurakuntatalolla. Kerho kokoaa miehet jutustelemaan kahvikupposen äärelle.

Yhteiskristillinen miesten ilta

Yhteiskristiilinen miesten ilta kokoontuu kerran kuukaudessa Sattasvaaran leirikeskuksessa sanan, saunan ja iltapalan merkeissä. Järjestely vastuu on vuoroin eri seurakunnilla.

Näkövammaisten kerho

Näkövammaisten kerho kokoontuu kerran kuukaudessa seurakuntatalolla. Kerho on vertaistapaaminen näkövammaisille. Kokoontumiset ilmoitetaan erikseen näillä sivuilla sekä Sompio-lehden järjestöpalstalla.

Invakerho

Invakerho kokoontuu kuukauden ensimmäisenä tiistaina klo 13-15 seurakuntatalolla. Kerho on vertaistapaaminen fyysisesti toimintaesteisille ihmisille.